Zasady umawiania wizyt
1. Potwierdzanie wizyt:
1. Pierwszorazowe wizyty potwierdzane są smsem w poprzedzający je dzień roboczy przez recepcję Ośrodka Psychoterapii i Rozwoju RELACJA.
2. Przy umawianiu na pierwszą wizytę dzień przed wizytą wysyłamy smsa z prośbą o potwierdzenie terminu wizyty, do godziny 18.00 dnia poprzedzającego wizytę oczekujemy na informację zwrotną. W przypadku braku odpowiedzi wizyta jest ANULOWANA.
2. Odwoływanie wizyt i płatności:
1. Wizyty odwołane 24 godziny przed terminem wizyty są bezpłatne.
2. Wizyty odwołane tego samego dnia, nie zwalniają z płatności (uregulowanie płatności na kolejnej wizycie).
3. Wizyty potwierdzone, na których nie zjawił się pacjent są pełnopłatne na następnej wizycie.
4. W przypadku spóźnienia się na wizytę nie jest ona przedłużana i kończy się o czasie – pacjent traci czas wizyty o czas spóźnienia.
5. Niezgłoszenie się na 2 kolejne wyznaczone terminy spotkań jest rozumiane jako rozwiązanie kontraktu i zwolnieniem terminu.
6. Wizyty opłacane przelewem, muszą być zaksięgowane na koncie Ośrodka najpóźniej do dnia poprzedzającego wizytę.
7. O zmianach w cenach naszych usług osoby pozostające w psychoterapii zostaną poinformowane 3 miesiące wcześniej.
3. Kontakt z recepcją/psychoterapeutą:
1. Osoby chcące umówić się na pierwszą wizytę mają kontakt z osobą obsługującą recepcję.
2. Rozmowa/konsultacja przez telefon z psychoterapeutą nie jest możliwa. Jeśli zachodzi potrzeba kontaktu pomiędzy sesjami psychoterapeuta kontaktuje się telefonicznie już bez udziału recepcji z osobami pozostającymi z nim w relacji terapeutycznej.